Gå tilbage til hovedindhold.
UCL Biblioteket

Nyhedsmedierne ING plus og ING pro

af Rikke Dahl Olesen d. 2024-04-05T12:43:00+02:00 | 0 Kommentarer

UCL Biblioteket giver adgang til ING, Version2, Radar, GridTech og BuildingTech udgivet af Teknologiens Mediehus (ejet af Ingeniørforeningen IDA). Klik her eller find dem på listen over bibliotekets online ressourcer

ING/
Nyhedsmagasinet Ingeniøren

ING/VERSION2
IT-nyheder

ING/RADAR
Om de politiske og samfundsmæssige sider af tech, digitalisering, privacy, etik, overvågning, algoritmer og techgiganter

ING/GRIDTECH
Målrettet professionelle, der arbejder med elektrificering og integration af energiformerne i energisektoren. Bliv opdateret om ny teknologi knyttet til elnettet med fokus på energisektorens omstillingsprocesser.

ING/BUILDINGTECH

Målrettet professionelle, der arbejder med renovering, drift og vedligehold af bygninger i såvel den offentlige som den private sektor. Læs om ny viden om teknologiske løsninger, digitalisering, udbud, standarder og rammebetingelser inden for bygningsvedligehold og drift.

Tilføj en kommentar

0 Kommentarer .

Abonner

Indtast din e-mail-adresse for at modtage meddelelser af nye indlæg via e-mail.

Gå tilbage til bloggen
This post is closed for further discussion.